مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1398 ساعت 08:302019-12-22اقتصادي

تور لحظه آخری کیش لزوماً ارزان نیست!


تور لحظه آخری یکی از عباراتی است که زیاد دیده یا شنیده اید! - تور لحظه آخری یکی از عباراتی است که زیاد دیده یا شنیده اید! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام کی سفر، به لطف پیامک های تبلیغاتی متعدد برخی از آژانس ها عبارت تور لحظه آخری کیش ، مشهد و.

برای بیشتر مردم عبارت آشنایی است.

طبیعی است که تور لحظه آخری را بسیاری معادل تور ارزان و کم قیمت می دانند! اما همیشه این طور نیست! همه ی تورهای لحظه آخری قیمت کمتری ندارند، حتی گاهی برخی از تورهای لحظه آخری با قیمتی بسیار بیشتر از تور معمولی به فروش می رسند! در اینجا همه چیز را درباره تور لحظه آخری به شما می گوییم! در ادامه با ما همراه باشید.

تور لحظه آخری چیست؟ قبل از هر چیز باید بدانید که در دنیای گردشگری، هر چیزی که قابلیت استفاده برای چند نفر را داشته باشد و به صورت تکی فروخته شود، قابل اجاره کردن است! هر چیزی از جمله صندلی های هواپیما، هتل و.

.

در صنعت گردشگری بسیاری از آژانس ها به دنبال دست یافتن به سود بیشتر، اقدام به اجاره کردن برخی از صندلی های بعضی از پروازها، یا اتاق های بعضی از هتل ها می کنند.

آژانس ها با بهره گیری از تجربیات گسترده ی خود و به کارگیری تیم های متخصص برای آنالیز بازار و مقاصد گردشگری، برخی از پروازها را در مسیرهایی به خصوص _قاعدتاً مسیرهای پرمسافر و پرتردد_ چارتر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تور لحظه آخری کیش لزوماً ارزان نیست!

تور لحظه آخری کیش لزوماً ارزان نیست!