مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1398 ساعت 05:452019-12-22ورزشي

اراده فدراسیون نابینایان برای کسب مدال طلا در پارالمپیک توکیو است


رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان ضمن ابراز رضایت از روند کسب سهمیه ورزشکاران این فدراسیون برای حضور در پارالمپیک توکیو، نسبت به کسب مدال طلا در این بازی ها ابراز امیدواری کرد.

- محمدرضا مظلومی در گفتگو با خبرنگار مهر با یادآوری رشته هایی که تا کنون ورزشکاران نابینا و کم بینا در آنها موفق به کسب سهمیه حضور در بازی های پارالمپیک شده اند، گفت: علاوه بر فوتبال 5 نفره تاکنون در دوومیدانی و جودو هم به ترتیب صاحب 3 و 2 سهمیه شده ایم.

وی تصریح کرد: البته قطعا تعداد سهمیه های ورزشکاران نابینا و کم بینا برای حضور در بازی های پارالمپیک 2020 بیش از این خواهد شد.

به خصوص در دوومیدانی امید زیادی داریم که سهمیه های جدیدی به دست بیاوریم.

به گفته رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان مسابقات بین المللی فزاع که اسفندماه در امارات برگزار می شود یکی از میادین توزیع سهمیه پارالمپیک در دوومیدانی است.

وی در این زمینه گفت: دقیقا مشخص نیست که با چند ورزشکار در این رقابت ها شرکت داشته باشیم اما پیش بینی این است که 4 - 3 سهمیه دیگر به تعداد سهمیه های فعلی اضافه شود.

مظلومی با تاکید بر اینکه ورزشکاران نابینا و کم بینا برای پارالمپیک توکیو نسبت پارالمپیک ریو شرایط بهتری خواهند داشت، خاطرنشان کرد: نکته مهم بحث مدال آوری در این بازی ها است و اینکه ورزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراده فدراسیون نابینایان برای کسب مدال طلا در پارالمپیک توکیو است

اراده فدراسیون نابینایان برای کسب مدال طلا در پارالمپیک توکیو است