مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 آذر 1398 ساعت 08:102019-12-21اقتصادي

توسعه و ارتقای پهنای باند 82 روستای کردستان


مدیر مخابرات منطقه کردستان از توسعه و ارتقای پهنای باند 82 روستای استان کردستان با سرمایه گذاری سه میلیارد و 600 میلیون تومان خبر داد.

- آزاد حکمت امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان اینکه توسعه و ارتقاء کیفی و کمی خدمات مخابراتی یکی از برنامه های اولویت دار و کارشناسی شده مخابرات منطقه است، اظهار کرد: به همین منظور فراهم ساختن بستر ارائه خدمات اینترنت در روستاها در دستور کار قرار گرفت که با صرف اعتبار 3 میلیارد و 600 میلیون تومان، پهنای باند 87 روستای استان توسعه داده شد.

وی با اشاره اینکه ارائه همسان خدمات مخابراتی به تمام مشتریان یکی از راهکارهای مهم در تحقق عدالت اجتماعی محسوب می شود، خاطر نشان کرد: مخابرات منطقه در همین راستا برای ارائه خدمات اینترنت پرسرعت و خدمات همراه اول در روستاها، نسبت به نصب و راه اندازی تجهیزات مخابراتی و سیستم های انتقال اقدام کرده است.

وی همکاری مخابرات منطقه کردستان با هدف ارتقاء و ایجاد پهنای باند با دیگر اپراتورها را تشریح و عنوان کرد: در راستای تهیه پهنای باند برای ارائه خدمات ارتباطی به دیگر مشتریان، با سایر اپراتورهای مخابراتی نیز تعامل و همکاری های خوبی صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه و ارتقای پهنای باند 82 روستای کردستان

توسعه و ارتقای پهنای باند 82 روستای کردستان