مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 آذر 1398 ساعت 14:052019-12-20حوادث

زورگیران موبایل دزد شمال غرب تهران دستگیر شدند


جانشین رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند 5 نفره زورگیران و مالخر اموال سرقتی با 150 فقره سرقت خبر داد و گفت: متهمان در محدوده شمال غرب تهران زورگیری می کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ کارآگاه داود فرد گفت: با ارجاع چندین پرونده مشابه مبنی بر زورگیری و سرقت تلفن همراه توسط 4 موتورسوارجوان، دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت به عنف پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان داشت: تحقیقات اولیه نشان از این داشت، سارقان به صورت تیم دو نفره با دو دستگاه موتورسیکلت در ساعاتی از روز با سلاح سرد از شهروندان تلفن همراه گرانقیمت زورگیری می کنند.

فرد بیان داشت: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی، کارآگاهان موفق شدند یکی از سارقان به نام حامد 25 ساله که سابقه دار بوده و پیش تر نیز به دفعات متعدد با همین جرم دستگیر شده بود، شناسایی و وی را در مخفیگاهش در شهرستان بهارستان دستگیر کنند.

جانشین رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ، افزود: به دنبال شناسایی و دستگیری اولین متهم، 3 همدست وی که همگی آنها ساکن شهرستان بهارستان بودند، شناسایی و در عملیات های همزمان و منسجم دستگیر شدند.

وی گفت: متهمان که پس از انتقال به پایگاه دوم اظهار داشتند گوشی های سرقتی را به فردی به نام یاشار 27 ساله می فروختند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زورگیران موبایل دزد شمال غرب تهران دستگیر شدند

زورگیران موبایل دزد شمال غرب تهران دستگیر شدند