مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 09:002019-12-18ورزشي

اظهار نظر پورمحمدی درباره انتخاب رییس شورای ورزش صداوسیما


رییس سازمان صداوسیما پس از وقفه ای یک سال ونیمه، رییس شورای ورزش را منصوب کرد؛ بر این اساس طبق رویه معمول و سنتی این سازمان، مدیر شبکه سه، مدیریت این شورا هم عهده دار شد.

- رییس سازمان صداوسیما پس از وقفه ای یک سال ونیمه، رییس شورای ورزش را منصوب کرد؛ بر این اساس طبق رویه معمول و سنتی این سازمان، مدیر شبکه سه، مدیریت این شورا هم عهده دار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با رفتن علی اصغر پورمحمدی از شبکه سه سیما که اردیبهشت ماه سال 97 اتفاق افتاد، شورای ورزش سازمان صداوسیما هم بدون رییس ماند و در این مدت تشکیل نشد.

تا اینکه رییس سازمان صداوسیما سرانجام تصمیم گرفت طبق رویه گذشته مدیر شبکه سه را به ریاست این شورا منصوب کند.

بر این اساس علی فروغی پس از گذشت حدود یک سال و هشت ماه، ریاست شورای ورزش که در کنار شوراهایی چون معارف و سلامت از مهمترین شوراهای سازمان صداوسیما محسوب می شود را عهده دار شد.

در این ارتباط خبرنگار ایسنا در گفت وگویی با علی اصغر پورمحمدی ـ مدیر سابق شبکه سه و رییس سابق شورای ورزش سازمان صداوسیما ـ نظر او را درباره این انتخاب و تشکیل دوباره شورای ورزش صداوسیما جویا شده است.

علی اصغر پورمحمدی که از مدیران باسابقه صداوسیماست و همچنان به عنوان مشاور با این سازمان همکاری دارد، در این زمینه گفت: پس از تغییر مدیریت در شبکه سه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهار نظر پورمحمدی درباره انتخاب رییس شورای ورزش صداوسیما

اظهار نظر پورمحمدی درباره انتخاب رییس شورای ورزش صداوسیما