مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 08:162019-12-18سياسي

برخورد جدی با خانه مسافرهای فاقد مجوز در ایام نوروز


معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری گفت: با خانه مسافرهای غیرمجازی که تاکنون نسبت به اخذ مجوز اقدام نکرده اند، در ایام نوروز 99 برخورد جدی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان رضوی، محمد صادق براتی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اظهار کرد: سال گذشته تعداد زیادی از خانه مسافرها با رعایت استانداردهای لازم، اقدام به اخذ مجوز کردند اما هنوز تعداد محدودی خانه مسافر فاقد مجوز وجود دارد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی افزود: در فرصت باقیمانده وضعیت خانه مسافرهای فاقد مجوز بررسی و در صورت عدم پیگیری برای دریافت مجوز از اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان، برخورد جدی و قانونی با آنان صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: با توجه به حضور گسترده زائران بارگاه منور حضرت رضا(ع) همزمان با ایام نوروز در مشهد، ستاد اجرایی خدمات سفر استان از تمامی ظرفیت ها برای تسهیل سفر مسافران و زائران استفاده خواهد کرد.

وی گفت: برای ارائه خدمات مطلوب تر به زائران و مسافران در سال آینده از هم اکنون ستاد اجرایی خدمات سفر استان فعالیت خود را آغاز کرده و با آسیب شناسی مشکلات سال گذشته در جهت رفع آنان اقدام کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با خانه مسافرهای فاقد مجوز در ایام نوروز

برخورد جدی با خانه مسافرهای فاقد مجوز در ایام نوروز