مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 07:402019-12-18اقتصادي

نگرانی از بابت تامین کالاهای اساسی در آذربایجان غربی وجود ندارد


مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی گفت: هیچ نگرانی از بابت تامین کالاهای اساسی در استان وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین سیوانی صبح چهارشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با تاکید بر تامین و ذخیره کالاهای اساسی مردم در استان افزود: نگرانی از بابت تامین کالاهای اساسی در استان وجود ندارد و رسانه ها و بویژه صدا و سیما با تهیه گزارشهای لازم این اطمینان را در مردم ایجاد کنند تا مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.

وی همچنین با تاکید بر اهمیت برنامه ریزی لازم برای تامین میوه شب عید مردم برای پایان سال، گفت: تامین 1800 تن انواع پرتقال و 800 تن سیب در برنامه سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان وجود دارد.

سیوانی با تاکید بر اینکه باید نظارت ها بر بازار برای مردم ملموس و توسط دستگاههای متولی جدی تر اعمال شود، گفت: با کم فروشی،گران فروشی و احتکار بشدت برخورد می شود تا مردم در تامین نیازهای بحق شان دچار مشکل نشوند.

وی با اشاره به استقرار کانکس های ثابت نظارتی در میادین و بازارهای اصلی شهرهای بزرگ استان توسط شهرداری ها اضافه کرد: این کانکس ها با هدف تشدید نظارت ها بر بازار در شهرهای بزرگ استان مستقر می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از بابت تامین کالاهای اساسی در آذربایجان غربی وجود ندارد

نگرانی از بابت تامین کالاهای اساسی در آذربایجان غربی وجود ندارد