مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 05:202019-12-18اقتصادي

کریدور گردشگری بیستون - تاق بستان تاپایان سال وارد فاز اجرایی می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: پروژه کریدور گردشگری بیستون- تاق بستان تا پایان امسال وارد فاز اجرایی خواهد شد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: پروژه کریدور گردشگری بیستون- تاق بستان تا پایان امسال وارد فاز اجرایی خواهد شد.

امید قادری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آغاز مطالعات فاز صفر طرح جامع محور گردشگری بیستون - تاق بستان از سال 1391، اظهارکرد: این فاز از مطالعات طرح به دلیل برخی مشکلات مالی تا سال 1396 طول کشید و از این سال نیز مطالعات فاز یک آغاز شد.

وی به پایان مطالعات فاز یک این پروژه در ماه های اخیر اشاره کرد و گفت: طبق برنامه، این پروژه تا پایان امسال وارد فاز اجرایی می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه در ادامه بابیان اینکه این پروژه جمعا 32 کیلومتر طول دارد که هفت کیلومتر آن یعنی از سه راهی ظفر تا تاق بستان در حریم شهری قرار گرفته، تصریح کرد: براساس مطالعات انجام گرفته، اراضی که در مسیر کریدور قرار گرفته ، 21 نوع کاربری دارند که بیشترین آن کاربری نظامی و کشاورزی است.

وی سهم فضاهای گردشگری در طول این مسیر را 22 صدم درصد خواند و گفت: هرچند این مسیر راه اصلی ورود گردشگران به کرمانشاه است، اما متاسفانه طبق مطالعات، درصد فضاهای گردشگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کریدور گردشگری بیستون - تاق بستان تاپایان سال وارد فاز اجرایی می شود

کریدور گردشگری بیستون - تاق بستان تاپایان سال وارد فاز اجرایی می شود