مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 11:162019-12-17سياسي

افتتاح واحد همسان گزینی همدان


مدیر مرکز تحکیم خانواده سایبان مهر همدان گفت : واحد همسان گزینی در این مرکز افتتاح شد.

- مرکز همدان، خانم اسکندری گفت : دختران و پسران در شرف ازدواج برای ثبت نام می توانند وارد سایت شده و از طریق لینک اصلی همسان گزینی وارد این بخش شوند.

او همچنین گفت : عده ای شاید تصور کنند که این شیوه بابی برای ازدواج اینترنتی است که این تفکر اشتباه است ما درصددیم که جوانان شهر در انتخاب همسر به صورت آگاهانه و زیر نظر خانواده خود اقدم بردارند و بتوانند زندگی آرامی را شروع کنند.

مدیر مرکز تحکیم خانواده سایبان مهر همدان گفت : وقتی فرد در این سایت ثبت نام کرده و صفحات اطلاعات شخصی خود را پر کرد ما فرد را به مرکز دعوت می کنیم و توسط یکی از مشاوران یک بار دیگر اطلاعات ثبت شده مورد بررسی قرار می گیرد و نزدیک ترین فرد با توجه به اطلاعات درج شده معرفی می شود.

خانم اسکندری افزود: در مرحله بعدی با خانواده دو طرف تماس برقرار می شود و قرار خواستگاری در مرکز گذاشته می شود تا دو طرف و خانواده هایشان از نزدیک همدیگر را ببینند که اگر توافق اولیه حاصل شد مراحل بعدی خواستگاری و شناخت به داخل خانه منتقل می شود.

او با بیان اینکه مرکز سایبان مهر تسهیلاتی را برای عقد زوجین در نظر گرفته است، افزود: پس از مراحل، شرکت در دوره های آموزشی هم ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح واحد همسان گزینی همدان

افتتاح واحد همسان گزینی همدان