مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 08:502019-12-17اقتصادي

آماری از تعداد ثبت نام کنندگان مسکن ملی نداریم


معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه مرحله اول ثبت نام طرح ملی مسکن در همدان انجام شده است، گفت: به طور حتم تعدادی از افراد ثبت نام کرده، - ایسنا/همدان معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه مرحله اول ثبت نام طرح ملی مسکن در همدان انجام شده است، گفت: به طور حتم تعدادی از افراد ثبت نام کرده، ریزش خواهند داشت.

پانته آ رنجبران در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح اقدام ملی مسکن طرحی است که وزارت راه و شهرسازی برای تأمین مسکن اقشار کم درآمد اعلام کرده است و واجدین شرایط می توانند در این طرح ثبت نام کنند.

وی تصریح کرد: ثبت نام در طرح ملی مسکن دارای شرایط چهارگانه ای است که از جمله شروط آن تأهل یا سرپرست خانوار بودن، زنان خودسرپرست بالای 35 سال، سابقه سکونت پنج ساله در شهر مورد تقاضا، فاقد زمین و ملک از ابتدای فروردین 84 و سبز بودن فرم جیم افراد است.

رنجبران خاطرنشان کرد: در حال حاضر یک مرحله از ثبت نام انجام شده است و به طور حتم تعدادی از این افراد ریزش خواهند داشت و دوباره ظرفیت سازی صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه تعداد افراد ثبت نام شده در سایت مسکن ملی مشخص نیست، افزود: ثبت نام در این طرح توسط سایت ملی بوده و اطلاعی از تعداد افراد ثبت نام شده در دست نداریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماری از تعداد ثبت نام کنندگان مسکن ملی نداریم

آماری از تعداد ثبت نام کنندگان مسکن ملی نداریم