مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 19:152019-12-16اقتصادي

زیرساخت های تولید تجاری تیلاپیا در بافق تامین می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد گفت: زیرساخت های تولید تجاری تیلاپیا در بافق تامین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مسعود عظیمی، عصر امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات پرورش ماهی تیلاپیا در بافق اظهار داشت: نشستی تخصصی برای رفع مشکلات حوزه گازرسانی برگزار می شود تا راه برای فعالان پرورش ماهی تیلاپیا در بافق هموارتر شود.

وی بر ضرورت ترویج مباحث مربوط به ماهی تیلاپیا و ارزش غذایی این گونه برای کشور تاکید کرد و افزود: در این راستا نشست تخصصی با صدا و سیما و اصحاب رسانه برگزار می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد تصریح کرد: یکی از اقدامات مهمی که باید در راستای توسعه پرورش تیلاپیا در بافق انجام شود، جذب سرمایه گذار برای فرآوری این ماهی در بافق است.

عظیمی خاطرنشان کرد: مقاومت بالا در برابر بیماری ها و در آب های دارای کیفیت پایین، سازگاری این گونه با شرایط متنوع زیست محیطی، قابلیت تبدیل ضایعات کشاورزی ـ دامی و آلی به پروتیین با کیفیت بالا، میزان رشد بالا و رشد آسان و سریع در پرورش متراکم از مزایای انتخاب تیلاپیا به عنوان بهترین ماهی برای مصرف گوشتی آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، در نشست بررسی مسائل و مشکلات پرورش تیلاپیا در بافق مباحثی در رابطه با تامین گاز، برق و تسهیلات بانکی مطرح و برای رفع آن ها تصمیم گیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های تولید تجاری تیلاپیا در بافق تامین می شود

زیرساخت های تولید تجاری تیلاپیا در بافق تامین می شود