مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 14:352019-12-16اقتصادي

حمایت از توسعه مشاغل خانگی


فرآیند شناسایی، مهارت آموزی، توانمندسازی شغلی و بازاریابی و تقویت زنجیره کاری زنان سرپرست خانوار در قالب طرح ملی تا پایان سال 98 ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مرکزی روز دوشنبه در نشست کارگروه بانوان و خانواده خمین گفت: اشتغال 131 زن سرپرست خانواده در گام نخست اجرای طرح توسعه مشغال خانگی در این استان هدف گذاری شد.

فرجی افزود: زنان همسر فوت شده، مطلقه، خودسرپرست و مجرد و همسر زندانی چهار گروه هدف این طرح هستند که باید با رویکرد مهارت های نوین برای آنان زمینه شغلی ایجاد شود.

وی ادامه داد: در قالب این طرح ملی که تا پایان سال 98 ادامه دارد، فرآیند شناسایی، مهارت آموزی، توانمندسازی شغلی و بازاریابی و تقویت زنجیره کاری برای جامعه هدف دنبال می شود.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مرکزی با بیان اینکه توانمندسازی، آموزش و افزایش سطح مشارکت های اجتماعی زنان روستایی یکی از برنامه های مهم دولت یازدهم و دوازدهم است که تحقق آن مشارکت زنان و سازمان های مردم نهاد را نیز طلب می کند، افزود: سلامت روح و جسم زنان و افزایش مشارکت های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی این قشر تاثیرگذار جامعه از دیگر محورهای طرح توانمندسازی زنان روستایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از توسعه مشاغل خانگی

حمایت از توسعه مشاغل خانگی