مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 13:302019-12-16سياسي

نظارت نمایندگان مجمع پارلمانی سازمان امنیت و همکاری اروپا بر انتخابات ازبکستان


برای نخستین بار نمایندگان پارلمان های کشورهای عضو سازمان امنیت و همکاری اروپا برای نظارت بر انتخابات مجلس عالی ازبکستان روز 22 دسامبر به این کشور اعزام می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، مجمع پارلمانی سازمان امنیت و همکاری اروپا آماده است از توسعه دموکراتیک ازبکستان حمایت کند.

مجمع پارلمانی سازمان امنیت و همکاری اروپا در پایگاه خود گزارشی را منتشر کرد مبنی بر اینکه برای نخستین بار نمایندگان پارلمان های کشورهای عضو این سازمان برای نظارت بر انتخابات مجلس عالی ازبکستان روز 22 دسامبر به این کشور اعزام می شوند.

این هیئت مجمع پارلمانی سازمان امنیت و همکاری اروپا شامل بیش از 50 نماینده پارلمان های 25 کشور عضو مانند دانمارک، سوئد، آلمان، انگلستان، ایتالیا، فرانسه، هلند، استونی و لتونی است.

کاری هنریکسون معاون رییس مجمع پارلمانی سازمان امنیت و همکاری اروپا ریاست این هیئت را بر عهده دارد.

مجمع پارلمانی سازمان امنیت و همکاری اروپا در بیانیه رسمی خود تاکید کرد که این تصمیم در مورد اعزام هیأت معتبر با آغاز اجرای اصلاحات گسترده در ازبکستان از جمله قانون انتخاباتی ارتباط دارد.

  ضمنا نمایندگان پارلمان های سازمان امنیت و همکاری اروپا انتخابات قریب الوقوع را به عنوان آزمایش اصلاحات در دست انجام در ازبکستان تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت نمایندگان مجمع پارلمانی سازمان امنیت و همکاری اروپا بر انتخابات ازبکستان

نظارت نمایندگان مجمع پارلمانی سازمان امنیت و همکاری اروپا بر انتخابات ازبکستان