مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 13:202019-12-16بين الملل

سنایی: روابط آینده ایران و روسیه درخشان خواهد بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ایگور مورگولف معاون آسیای وزارت امور خارجه روسیه در ملاقات با مهدی سنایی سفیر کشورمان با اشاره به تلاش ها و نقش سفیر ایران در توسعه روابط دو کشور اظهار داشت: - سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه گفت: روابط آتی ایران و روسیه روشن و درخشان تر خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، ایگور مورگولف معاون آسیای وزارت امور خارجه روسیه در ملاقات با مهدی سنایی سفیر کشورمان با اشاره به تلاش ها و نقش سفیر ایران در توسعه روابط دو کشور اظهار داشت: در 6 سال گذشته دستاورد های جدی را در روابط دو کشور شاهد بوده ایم.

در این مدت گفتگو های سیاسی عمیق، پرمحتوا و نزدیکی بین رهبران، وزرا و دبیران شورای امنیت دو کشور شکل گرفت و پروژه های زیادی در بخش های اقتصادی، انرژی و هسته ای تعریف و اجرا شد.

وی ادامه داد: از نظر روسیه این دوره هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی با دوره های قبل تفاوت داشته است.

همکاری های منطقه ای هم از افغانستان گرفته تا آسیای مرکزی و قفقاز و مهم تر ازهمه در سوریه و مبارزه با تروریسم چشمگیر بوده است.

معاون آسیای وزارت امور خارجه روسیه گفت: همچنین همکاری های پارلمانی، علمی و فرهنگی، مناسبات استانی و حضور در محافل فکری و نخبگان در این دوره بارز بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنایی: روابط آینده ایران و روسیه درخشان خواهد بود

سنایی: روابط آینده ایران و روسیه درخشان خواهد بود