مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 13:202019-12-16اقتصادي

بهره برداری از معادن فقط با رعایت مسایل زیست محیطی


آنچه که باید در واگذاری معادن به عنوان یک شرط و الزام مورد توجه قرار گیرد ؛ الزام به کاشت نهال و توجه به ملاحظات زیست محیطی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ استاندار گیلان در نشست شورای معادن با اشاره به لزوم تکمیل خط آهن رشت - بندرکاسپین و ساخت خط آهن رشت - آستارا با با بهره برداری از معادن گفت : رعایت الزامات زیست محیطی برای استخراخ معادن ضروری است.

ارسلان زارع با بیان اینکه باید از ظرفیت مراکز تحقیقاتی ، کارشناسان خبره، دانشگاهیان و فعالان صنعت و معدن برای استفاده بهتر از ظرفیت معادن گیلان استفاده کنیم تصریح کرد : خسارات ناشی از معدن کاری به سایر تاسیسات و شبکه های زیرساختی همچون شبکه های انتقال انرژی موجب تحمیل هزینه های بسیاری می شود و ضروری است پیش از اجرای پروژه ها ، مطالعات و بررسی های لازم صورت گرفته و تخصیص اعتبارات در این بخش نیز تسریع شود.

وی سرمایه گذاری جدید در بخش فرآوری مواد معدنی را فرصتی مطلوب برای توسعه اقتصاد و اشتغال استان دانست و تاکید کرد : لازم است فرآوری مواد معدنی در استان با مشارکت بخش خصوصی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و فعالیت های این حوزه تنها در بخش خام فروشی نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از معادن فقط با رعایت مسایل زیست محیطی

بهره برداری از معادن فقط با رعایت مسایل زیست محیطی