مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 13:202019-12-16فرهنگي

از پیوستن پدرام شریفی به «شیرجه بزرگ» تا آخرین مراحل آماده سازی «ریست»


پیوستن پدرام شریفی به فیلم سینمایی «شیرجه بزرگ»، «ریست» برای حضور در جشنواره ی فیلم فجر آماده می شود،دو خبری است که از پروژه های سینمایی امروز منتشر می شود.

- از پیوستن پدرام شریفی به شیرجه بزرگ تا آخرین مراحل آماده سازی ریست پیوستن پدرام شریفی به فیلم سینمایی شیرجه بزرگ ، ریست برای حضور در جشنواره ی فیلم فجر آماده می شود،دو خبری است که از پروژه های سینمایی امروز منتشر می شود.

با ادامه فیلمبرداری فیلم سینمایی شیرجه بزرگ به کارگردانی کریم لک زاده و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی، پدرام شریفی به این پروژه سینمایی پیوست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا طبق گزارش رسیده، پس از پیوستن پگاه آهنگرانی به عنوان اولین بازیگر فیلم سینمایی شیرجه بزرگ به کارگردانی کریم لک زاده، پدرام شریفی هم به این پروژه سینمایی به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی پیوست.

همچنین اسامی سایر بازیگران اولین ساخته سینمایی لک زاده که از میان بازیگران چهره و بازیگران فیلم های کوتاهش انتخاب شده اند، در اخبار بعدی اعلام خواهد شد.

پیش بینی می شود با اتمام مراحل فنی شیرجه بزرگ که مدتی پیش و در سکوت خبری جلوی دوربین رفته بود، اولین نمایش آن در سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پیوستن پدرام شریفی به «شیرجه بزرگ» تا آخرین مراحل آماده سازی «ریست»

از پیوستن پدرام شریفی به «شیرجه بزرگ» تا آخرین مراحل آماده سازی «ریست»