مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 13:202019-12-16سياسي

درمان مشکلات کشور در گرو مدیریت کارآمد/ضرورت تکیه بر توان داخلی


امروز مسئولان ما هم درد کشور را می دانند و هم می دانند که درمان آن تکیه بر توان داخلی است اما نیاز به مدیریت کارآمد است تا بتوان مشکلات موجود را درمان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری، ظهر دوشنبه در اختتامیه چهارمین جشنواره کشوری مالک اشتر با تاکید بر اینکه هر امری برای رضایت خدا انجام شده، بالاترین نتایج را گرفته است، اظهار داشت: اگر کاری به جز برای رضایت خدا انجم گرفته، همواره در مسیر آن مشکلات بسیاری ایجاد شده است.

ناصری با اشاره به اینکه خداوند هرگز کاری که با هدف کسب رضایت او انجام شده را نادیده نمی گیرد، افزود: اگر کاری با نیت خالص انجام می شود، نباید نگرانی در مورد آن وجود داشته باشد زیرا به طور قطع با نصرت و یاری خدا همراه است که نمونه شاخص آن، یاری خداوند متعال در طول 40 سالی است که از پیروزی انقلاب گذشته است.

امام جمعه یزد با اشاره به مقولیه تفکر و تعقل در تمام اعمال، گفتار و کردار انسانها بیان کرد: تفکر و تعقل در شنیده ها و گفتارها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا باید در ارتباط با هرچیزی که می شنویم یا می گوییم به درستی فکر کنیم و برای انتخاب حرفی که می خواهیم بزنیم یا اقدامی که می خواهیم انجام دهیم به درستی تعقل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان مشکلات کشور در گرو مدیریت کارآمد/ضرورت تکیه بر توان داخلی

درمان مشکلات کشور در گرو مدیریت کارآمد/ضرورت تکیه بر توان داخلی