مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 13:102019-12-16اقتصادي

رشد 22 درصدی مصرف سی ان جی


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه از افزایش 22 درصدی مصرف سی ان جی بعد از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت در 24 آبان ماه و کاهش محسوس مصرف بنزین تاکنون در این منطقه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، فریدون یاسمی ، معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی افزود: در این استان 117 جایگاه عرضه بنزین مجهز به سامانه هوشمند سوخت وجود دارد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز هستند.

وی با تأکید بر اینکه سی ان جی، سوخت مناسب و پاکی است که در بهبود هوا و سالم سازی محیط زیست نقش بسزایی دارد، گفت: با اجرایی شدن طرح ملی مدیریت مصرف سوخت، تغییر رفتار مصرف کنندگان برای کاهش مصرف بنزین و گرایش به استفاده از گاز طبیعی فشرده، مورد انتظار و قابل پیش بینی بود که با استقبال رانندگان از این سوخت، شاهد افزایش 22 درصدی مصرف گاز طبیعی در استان کرمانشاه بودیم.

یاسمی با بیان اینکه، استفاده از سوخت پاک سی ان جی از لحاظ اقتصادی به صرفه است، افزود: ضمن اینکه استفاده از این سوخت سبب کاهش آلودگی هوا و جلوگیری از اتلاف سرمایه های ملی نیز خواهد شد.

وی درباره کاهش مصرف سوخت پس از اجرای سهمیه بندی بنزین گفت: با وجود سوخت رسانی بی وقفه و در مدار بودن همه مجاری عرضه بنزین، میزان ارسال فرآورده به مجاری عرضه در رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 22 درصدی مصرف سی ان جی

رشد 22 درصدی مصرف سی ان جی