مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 12:552019-12-16سياسي

در قرآن یکصد رابطه بین خدای متعال و انسان ذکر شده است


رییس ستاد اقامه نماز استان اصفهان گفت: در قرآن کریم یکصد رابطه بین انسان و خدا ذکر شده است که مهم ترین آن نماز است، دنیا برای زندگی ابدی نیست و همه ما باید برای آخرت اهمیت ویژه قائل شویم.

- ایسنا/اصفهان رییس ستاد اقامه نماز استان اصفهان گفت: در قرآن کریم یکصد رابطه بین انسان و خدا ذکر شده است که مهم ترین آن نماز است، دنیا برای زندگی ابدی نیست و همه ما باید برای آخرت اهمیت ویژه قائل شویم.

حجت الاسلام ابراهیم رنجبر امروز (دوشنبه) در اجلاس سراسری نماز که در مسجد جامع شهر چادگان برگزار شد با طرح این سؤال که فلسفه نماز خواندن چیست؟ اظهار کرد: یکی از علت ها این است که ما باید در زندگی همیشه یاد خدا باشیم و هیچ وقت از یاد خدا غافل نشویم تا ایمان ما تقویت شود.

وی افزود: شیطان با بلند شدن صدای اذان می گریزد و فرار می کند و نماز اگر در زندگی انسان باشد باعث آرامش ذاتی می شود و از باب اهمیت 5000 بار اسم و ضمیر خدای متعال در قرآن کریم آمده است و دلیل آن این است که باید ذکر خدا همیشه جاری و ساری باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس ستاد اقامه نماز استان اصفهان، گفت:در قرآن کریم 100 رابطه بین انسان و خدا ذکر شده است که مهم ترین آن نماز است و دنیا برای زندگی ابدی نیست و همه ما باید برای آخرت اهمیت ویژه قائل شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در قرآن یکصد رابطه بین خدای متعال و انسان ذکر شده است

در قرآن یکصد رابطه بین خدای متعال و انسان ذکر شده است