مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 12:502019-12-16اجتماعي

اعزام 3 هزار دانش آموز لرستانی به اردوی راهیان نور


معاون سپاه لرستان با اشاره به سهمیه 5500 نفری اعزام دانش آموزان لرستانی به اردوی راهیان نور، گفت: تاکنون 3000 دانش آموز لرستانی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده اند و این اعزام ها تا پایان سال به 5500 نفر خواهد رسید.

- ایسنا/لرستان معاون سپاه لرستان با اشاره به سهمیه 5500 نفری اعزام دانش آموزان لرستانی به اردوی راهیان نور، گفت: تاکنون 3000 دانش آموز لرستانی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده اند و این اعزام ها تا پایان سال به 5500 نفر خواهد رسید.

محسن رشیدی امروز در جمع خبرنگاران، یکی از حرکت های مؤثر و تأثیرگذار در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را برگزاری اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی برشمرد و اظهار کرد: یکی از اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور انتقال فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت به نسل کنونی جامعه است؛ چراکه ضروری است این فرهنگ ها به نسل جوان منتقل شود، عزت و آبروی امروز ما مدیون رشادت های رزمندگان و شهداست.

وی با اشاره به این که جوانان امروز ما تشنه شنیدن رشادت ها و دلاوری های رزمندگان اسلام در طول دفاع مقدس هستند یکی از نیازهای امروز جامعه را ایجاد پیوند محکم و ناگسستنی بین نسل اول انقلاب با دیگر نسل ها اعلام کرد و افزود: در همین مناطق عملیاتی جنوب و غرب می توان این نیاز را رفع کرد؛ چراکه دیدن این مناطق یادآور اتفاقاتی است که در هشت س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 3 هزار دانش آموز لرستانی به اردوی راهیان نور

اعزام 3 هزار دانش آموز لرستانی به اردوی راهیان نور