مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 12:302019-12-16ورزشي

تابش: از جیب مردم به مربیان خارجی پول ندهید


رییس فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه فراکسیون ورزش طرحی برای منع حضور مربیان خارجی ندارد، گفت: حوادث آبان ‎ماه بر رفتن مربیان خارجی تأثیر داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خانه ملت نوشت: محمدرضا تابش با اشاره به فسخ قرارداد مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی و آندره آ استراماچونی سرمربی استقلال تهران درباره اینکه آیا فراکسیون ورزش مخالف حضور مربیان و بازیکنان خارجی بوده و در این باره طرحی آماده کرده است، گفت: راهبرد فراکسیون ورزش، قانون گذاری و نظارت و همچنین پرهیز از حواشی است و به هیچ عنوان چنین طرحی را در دستور کار خود ندارد.

حوادث آبان ‎ماه بر رفتن مربیان خارجی تأثیر داشت نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، علت بخشی از اتفاقات رخ داده در خصوص ویلموتس و استراماچونی را محدودیت های ایجاد شده ناشی از تحریم ‎ها برشمرد و افزود: در کنار تحریم ‎ها، موج سیاسی به وجود آمده اخیر پس از حوادث آبان ‎ماه در کشورمان نیز بر رفتن مربیان خارجی اثر گذاشت چراکه برخی سفارتخانه ها نسبت به تردد در ایران به شهروندان خود هشدارهایی را دادند.

وی با بیان اینکه از سوی دیگر در ورزش کشور خودباوری از بین رفته است، ادامه داد: این مربیان داخلی بودند که برجسته ترین فوتبالیست های کشور تا امروز را تربیت کردند بنابراین این خودباوری و اعتماد به نفس باید در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابش: از جیب مردم به مربیان خارجی پول ندهید

تابش: از جیب مردم به مربیان خارجی پول ندهید