مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 12:102019-12-16اقتصادي

تعیین سهمیه سوخت قایق های صیادی


مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از تعیین سهمیه سوخت قایق های صیادی خبر داد.

- مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما از تعیین سهمیه سوخت قایق های صیادی خبر داد.

آقای شهرام رضایی با اعلام این خبر گفت: با تصمیمی که در کمیته تخصصی این حوزه گرفته شده است قرار شد معادل سهمیه سوخت به صورت اعتبار به قایق های صیادی پرداخت شود.

وی با بیان اینکه امکان صدور کارت سوخت برای قایق های صیادی وجود ندارد، افزود: به همین دلیل قرار شد سهمیه سوخت این قایق ها به صورت اعتبار به کارت های بانکی مالکان این قایق ها که توسط وزارت کشور در اختیار ما قرار می گیرد پرداخت شود.

رضایی سقف پرداخت این سهمیه را معادل 300 لیتر عنوان کرد و گفت: بدین ترتیب ما به التفاوت نرخ اول و دوم بنزین و تا سقف تعیین شده 300 لیتر در ماه که معادل 450 هزار تومان خواهد بود به صورت اعتبار در کارت بانکی مالکان این قایق ها واریز خواهد شد.

وی با بیان اینکه مرجع تاییدکننده پیمایش این قایق ها وزارت جهادکشاورزی و شیلات خواهند بود، افزود: قرار شده است سازمان شیلات در فصل صید، پیمایش این قایق ها را به ما اعلام کند و ما نیز براساس این پیمایش، معادل سهمیه سوخت آن ها را واریز کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین سهمیه سوخت قایق های صیادی

تعیین سهمیه سوخت قایق های صیادی