مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 12:102019-12-16اقتصادي

امکان⁣ مشارکت در کمپین یلدا به خیر و خرید از تمام نقاط کشور فراهم شد


همزمان با آغاز کمپین یلدا به خیر و خرید از 20 آذر ماه و استقبال بی نظیر شهروندان در مشارکت با این کمپین، فروشگاه مجازی شهروند امکان خرید و تهیه کارت های کمک هزینه دارو را برای هموطنان در سراسر کشور فراهم کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت شهروند، بر همین اساس نیکوکارانی که تمایل دارند در کمپین یلدا به خیر و خرید مشارکت داشته باشند می توانند با مراجعه به سایت فروشگاه مجازی شهروند به آدرس www.

shahhrvand.

ir کارت های یاد شده را به صورت آنلاین و با قیمت های 2، 5 و 10 هزار تومانی خریداری کنند.

 برای خرید کارت های کمک هزینه دارو به صورت آنلاین، کافی است پس از مراجعه به سایت فروش مجازی شهروند و مشخص کردن کارت های مورد نظر خود، وارد سبد خرید شوید و گزینه تسویه حساب را انتخاب و در پایان با برگزیدن قسمت مربوط به کمک به کودکان مبتلا به سرطان موسسه محک خرید خود را نهایی کرده و به صورت آنلاین پرداخت کنید.

   با راه اندازی امکان خرید کارت های کمک هزینه دارو به صورت آنلاین، شهروندان و نیکوکاران از سراسر کشور شانس آن را دارند تا ضمن مشارکت در این کار خیر در قرعه کشی بزرگ شهروند شرکت کنند.

کمپین یلدا به خیر و خرید از 20 آذر ماه با مشارکت موسسه خیریه محک در تمام شعب فروشگاه های شهروند آغاز شده و طی آن علاوه بر اختصاص یک درصد از سهم سود شرکت شهروند به موسسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان⁣ مشارکت در کمپین یلدا به خیر و خرید از تمام نقاط کشور فراهم شد

امکان⁣ مشارکت در کمپین یلدا به خیر و خرید از تمام نقاط کشور فراهم شد