مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 11:162019-12-16پزشكي

توسعه پرونده های الکترونیکی بهداشت در اصفهان به 60 درصد رسید


معاون و رییس مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: پوشش توسعه پرونده های الکترونیکی در استان اصفهان 21 درصد بوده که توانسته ایم آن را در طی سه سال به 60 درصد برسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کمال حیدری ظهر دوشنبه در جلسه تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان اظهارداشت: یکی از اصول اولیه در حوزه سلامت موضوع عدالت است و این اتفاق بعد از انقلاب به درستی شکل گرفته است.

وی افزود: در تمام نقاطی که آموزش و پرورش نفوذ ندارد، وزارت بهداشت نفوذ و حضور دارد و در روستاهایی که جمعیت کمی دارد و امکانات نیست در قالب روستای قمر سرکشی و رسیدگی ها به شکل خدمات ارائه می شود.

رییس مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: با توجه به بازنشستگی های سالهای اخیر و خروج نیرو از مجموعه وزارت بهداشت، متاسفانه ورودی ها و جذبی صورت نگرفته است اما با قول مساعد وزیر قرار شده در سال 99 تعدادی نیروی جدید جذب شوند.

وی ابراز داشت: شهرستانهای محرومی همچون اردستان و خور و بیابانک با 200 و 250 نفر سرانه اداره می شوند و با توجه به ارتقای تخصص پزشکان وضعیت خوبی برای تامین پزشک در درمانگاه ها وجود ندارد که این موضوع موجب گله مندی مردم می شود.

1 درصد از ارزش افزوده برای حوزه سلامت در نظر گرفته می شود حیدری با بیان اینکه امکانات و سرمایه ها مبتنی بر جمعیت در نظر گرفته می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه پرونده های الکترونیکی بهداشت در اصفهان به 60 درصد رسید

توسعه پرونده های الکترونیکی بهداشت در اصفهان به 60 درصد رسید