مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 10:452019-12-16پزشكي

دانشگاه علوم پزشکی تبریز جایزه تعالی منابع انسانی را کسب کرد


دانشگاه علوم پزشکی تبریز پس از هشت ماه تلاش موفق شد تا جایزه تعالی منابع انسانی را از سوی انجمن مدیریت منابع انسانی ایران کسب کند.

- دانشگاه علوم پزشکی تبریز جایزه "تعالی منابع انسانی" را کسب کرد ایسنا/آذربایجان شرقی دانشگاه علوم پزشکی تبریز پس از هشت ماه تلاش موفق شد تا جایزه "تعالی منابع انسانی" را از سوی انجمن مدیریت منابع انسانی ایران کسب کند.

مدیرمنابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در گفت وگو با ایسنا، گفت: این جایزه در اولین حضور دانشگاه علوم پزشکی تبریز با همت کارشناسان ماهر، تیم تعالی منابع انسانی و حمایت های مسئولان دانشگاه و به خصوص معاونت توسعه مدیریت منابع انسانی دانشگاه کسب شد.

امیرخسرو مدیرشهلا با بیان این که جایزه تعالی منابع انسانی در حد تقدیرنامه چهارستاره است، در خصوص مراحل کسب این تقدیرنامه تشریح کرد: 200 نفر از سوی دانشگاه علوم پزشکی تبریز بسیج شده و بر اساس مصادیق مدیریت منابع انسانی به مدت هشت ماه آموزش دیدند؛ سپس فعالیت های این افراد در حوزه مدیریت منابع انسانی مستندسازی شده و کتاب پرسشنامه چاپ شد.

وی ادامه داد: پس از اتمام آموزش افراد، اظهارنامه دانشگاه علوم پزشکی تبریز تدوین شد و در اختیار انجمن منابع انسانی و تیم داوری متشکل از اساتید برجسته کشوری قرار گرفت؛ طی ارزیابی انجمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علوم پزشکی تبریز جایزه تعالی منابع انسانی را کسب کرد

دانشگاه علوم پزشکی تبریز جایزه تعالی منابع انسانی را کسب کرد