مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 10:202019-12-16دانش

بانک اطلاعاتی فعالیت های پژوهشی در حال آماد شدن است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امیرسرتیپ باقری، معاون آموزشی و پژوهش ستاد کل نیرو های مسلح در نشست دانش و پژوهش نیرو های مسلح که در محل بسیج اقشار برگزار شد، - معاون آموزشی و پژوهش ستاد کل نیرو های مسلح گفت: با تلاش همکاران بنده در ستاد کل نیرو های مسلح بانک اطلاعاتی فعالیت های پژوهشی در حال آماد شدن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امیرسرتیپ باقری، معاون آموزشی و پژوهش ستاد کل نیرو های مسلح در نشست دانش و پژوهش نیرو های مسلح که در محل بسیج اقشار برگزار شد، گفت: با تلاش همکاران بنده در ستاد کل نیرو های مسلح بانک اطلاعاتی فعالیت های پژوهشی در حال آماد شدن است.

وی با بیان اینکه ما از حوزه پژوهش پاسخ می خواهیم، چون تمام دغدغه ها را می دانیم، تصریح کرد: از نظر ستاد کل نیرو های مسلح تولید علم و دانش یک ماموریت است، اما در حال حاضر این مهم جزو عوامل پشتیبانی ماموریت بوده است، بنابراین از نظر ما تولید علم یک ماموریت تلقی می شود.

باقری با بیان اینکه پیگیر این هستیم که تولید علم متناسب با ماموریت سازمان جزو تکالیف باشد، اظهار کرد: امروز غرب به واسطه تولید علم در دنیا پیشتازی می کند؛ بنابراین اگر ما نیز می خواهیم فرهنگ اسلامی را پیاده کنیم باید خود را در بستر علم و دانش به دنیا عرضه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک اطلاعاتی فعالیت های پژوهشی در حال آماد شدن است

بانک اطلاعاتی فعالیت های پژوهشی در حال آماد شدن است