مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 09:002019-12-16دانش

چرا مدیران استان کرمانشاه حاضر به شنیدن نظرات دانشجویان نیستند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شش دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کرمانشاه در نامه ای خطاب به هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه ضمن گلایه از اینکه مدیران استانی حاضر به شنیدن نظرات دانشجویان نیستند، - شش دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های کرمانشاه در نامه ای خطاب به استاندار، گلایه خود را از نشنیدن نظرات دانشجویان از سوی مدیران استانی بیان کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شش دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کرمانشاه در نامه ای خطاب به هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه ضمن گلایه از اینکه مدیران استانی حاضر به شنیدن نظرات دانشجویان نیستند، اعلام کردند: اگر به اعتقاد مدیران نیازی به جلسه و همفکری با دانشجویان نیست، پس چرا دامپروران برای رفع مشکلات خود از مدیران ناامید شده و به دانشجویان رجوع کرده اند؟ در این نامه آمده است:همانطور که مستحضرید علیرغم تلاش های صورت گرفته در حوزه اشتغال، کماکان استان کرمانشاه در رده های اول بیکاری کشور قرار دارد.

با عنایت به این موضوع، جوانان دانشجوی استان با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال 1398 مبنی بر سال رونق تولید، با احصاء مسائل و مشکلات مربوط به بخش دامپروری و با بهره گیری از کار کارشناسی شده و علمی به بازدید های میدانی در این زمینه پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مدیران استان کرمانشاه حاضر به شنیدن نظرات دانشجویان نیستند؟

چرا مدیران استان کرمانشاه حاضر به شنیدن نظرات دانشجویان نیستند؟