مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 08:202019-12-16سياسي

خط بطلان انقلاب اسلامی ایران برهمه اندیشه ها


معاون طرح و برنامه نیروی قدس سپاه درزنجان : انقلاب اسلامی ایران ، خط بطلان بر تمام اندیشه های غرب وشرق کشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز زنجان؛ سردار مبینی در مراسم اختتامیه جشنواره تولید آثار فرهنگی هنری در چهل سالگی شجره طیبه استان زنجان گفت: وقوع انقلاب اسلامی ایران ،بزرگترین ومعجزه قرن بیست ویکم است.

وی با اشاره به چهل سالگی بسیج و رویدادهای چهل ساله انقلاب اسلامی ایران افزود: باید با اگاهی و هوشیاری اهداف والایی اسلامی را حفظ و تقویت کرد سردار مبینی با بیان اینکه توجه به معنویات رهبری و رهنمودهای هوشیارانه ایشان راه گشایی مشکلات است افزود: دشمن از هیچ اقدامی برای ضربه زدن دریغ نکرده است واکنون نیز باید به همت جوانان همیشه درصحنه ایران اسلامی وپیروی از همین منویات تهدیدهای دشمنان را به فرصت تبدیل کرد.

وی گفت: وقتی توطئه و طرح های دشمن را بهتربشناسیم ، تاکتیک ها و راهکاری های مقابله با آنها را میتوانیم طراحی کنیم ودر نبرد حق علیه باطل پیروز خواهیم شد .

سردار کرمی ، فرمانده سپاه انصارالمهدی استان بسیج ، را شجره طیبه ای دانست که که ثابت کرده است برای حفظ نظام اسلامی تا پای جان ایستاده است وی افزود چهل سال خدمت، جهاد، شهادت از افتخارات بسیج است معاون فرهنگی و هنری سپاه انصار المهدی(عج) استان هم بسیج و اقتصاد مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط بطلان انقلاب اسلامی ایران برهمه اندیشه ها

خط بطلان انقلاب اسلامی ایران برهمه اندیشه ها