مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 08:002019-12-16سياسي

هزینه های میلیاردی برای 480 میلیون تومان درآمد نمایندگی!


یک نماینده مجلس اگر در طول چهار سالی که نماینده است ماهانه 10 میلیون تومان درآمد داشته باشد در طول مدت نمایندگی 480 میلیون تومان درآمد خواهد داشت، - ایسنا/کرمانشاه "یک نماینده مجلس اگر در طول چهار سالی که نماینده است ماهانه 10 میلیون تومان درآمد داشته باشد در طول مدت نمایندگی 480 میلیون تومان درآمد خواهد داشت، اما شاهدیم برخی نامزدها برای تبلیغاتشان میلیاردی هزینه می کنند که تامل برانگیز است.

" این بخش هایی از صحبت های بهروز همتی یکی از فعالان سیاسی کرمانشاه در گفت و گوی اختصاصی با ایسنا است، درباره اینکه چرا تا این اندازه استقبال برای کاندیدا شدن در انتخابات مجلس در تمام کشور و استان کرمانشاه زیاد است و هزینه های هنگفتی هم از سوی برخی کاندیداها در این زمینه انجام می شود.

چه عاملی نامزدها را برای شرکت در انتخابات مجلس ترغیب می کند؟ عوامل متعددی در ایجاد اشتیاق و گرایش مردم نسبت به ثبت نام برای انتخابات مجلس شورای اسلامی وجود دارد که شاید یکی از دلایل آن امکان استفاده از رانت برای نماینده و نزدیکان وی است.

متاسفانه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دوره های قبلی شرایطی را ایجاد کردند که به راحتی می توانند از رانت ها از جمله گرفتن تسهیلات، گرفتن مجوز فعالیت های اقتصادی مختلف و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه های میلیاردی برای 480 میلیون تومان درآمد نمایندگی!

هزینه های میلیاردی برای 480 میلیون تومان درآمد نمایندگی!