مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 07:402019-12-16اقتصادي

پارک فناوری های نوین صنعت برق چشم اندازی به سوی آینده ای روشن


پارک فناوری های نوین صنعت برق به عنوان دستاورد شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در راستای ایجاد شهر هوشمند و کاهش تولید گازهای گلخانه های به عنوان مرکز آموزشی در خاورمیانه ممتاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاظهار داشت: پارک فناوری های نوین صنعت برق با برگزاری دوره های کوتاه مدت تخصصی بستر نوین برای انتقال ایده های اجرایی و تجارب همکاران در صنعت توزیع برق را فراهم می کند.

مهرداد جنتیان با اشاره به اینکه پارک فن آوری یک مجموعه کامل از یک شبکه توزیع نیروی برق است افزود: یکی از مزایای این پارک ایجاد شبکه توزیع با ساختار ریزشبکه جهت آموزش عملیات فنی، آزمایشگاهی، تجزیه و تحلیل حوادث، شبیه سازی خطا، مانور، کنترل و تست امکانات و تجهیزات جدید قبل از نصب در شبکه واقعی است.

وی با بیان اینکه کارگاه هم اندیشی و بیان تجربیات مربوط به شرکت های معین منطقه یک در روز یکشنبه و دوشنبه 24و25 آذرماه جهت انتقال تبادل تجربیات در حوزه لوازم اندازه گیری دیماندی و غیردیماندی در حال برگزاری است گفت: شرکت کنندگان در این کارگاه پس از اتمام دوره سفیران دانش نامیده می شوند.

جنتیان افزود: شرکت کنندگان در کارگاه پارک فناوری های نوین صنعت برق از شهرهای اصفهان، تهران بزرگ، البرز، قم، اراک، مشهد، قزوین، چهارمحال و بختیاری، مرکزی شرکت کرده اند و برای ارتقا سطح کمی و کیفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک فناوری های نوین صنعت برق چشم اندازی به سوی آینده ای روشن

پارک فناوری های نوین صنعت برق چشم اندازی به سوی آینده ای روشن