مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 07:262019-12-16سياسي

به وقت جهاد+عکس و فیلم


بسیاری از مردم روستاهای اورامانات که در سال های گذشته به واسطه نبود زیرساخت هاو امکانات، به حاشیه شهرها مهاجرت کرده بودند، به همت جهادگران سپاه کردستان به روستاهای خود بازگشته اند.

- خبرگزاری فارس استان کردستان/شیرین مرادی؛ آفتاب طلوع نکرده مسیر سخت و پر پیچ و خم سنندج به سمت سروآباد را در پیش می گیریم، مسیری که هرچند سخت و صعب العبور است اما زیبایی های چشم نواز طبیعی آن، سختی این مسیر را برای رسیدن به مقصد تسهیل می کند.

مسیر پیچ در پیچ سنندج به سروآباد را پشت سر می گذارم و بعد از طی فاصله 92 کیلومتر از سنندج به مقصد می رسم شهری که در همسایگی شهرستان مریوان قرار دارد و مهمترین منطقه استان از لحاظ تعدد جاذبه های طبیعی و گردشگری است.

منطقه ای با گذشته کهن و البته دارای محرومیتی تاریخی، محرومیتی که بلاخره به چشم آمد و این شهر را در لیست 30 شهر محروم کشور قرار داد.

لیستی که پای جهادگران را در قالب قرارگاه عمران و آبادانی سپاه به این منطقه باز کرد و عزم ها را برای زدودن گرد این محرومیت تاریخی در این نقطه جزم کرد.

شناسایی نیازها منطقه نخستین گام برای پاک کردن چهره محرومیت از این نقطه شناسایی نیازهای اصلی بود، از بازسازی خانه نیازمند گرفته تا ساخت مسجد و کمک به بالابردن دیوارهای خانه عالم، عزمی که بذر امید در دل مردمان این دیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به وقت جهاد+عکس و فیلم

به وقت جهاد+عکس و فیلم