مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 07:002019-12-16سياسي

جنگ، جنگ اراده هاست / فراموش نکنیم در میانه یک جنگ چندلایه با دشمن هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار دکتر غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه غائله آبان 98 مانند بسیاری از چالش های دیگر، - سردار جلالی گفت: مهمترین هدف غائله آبان ایجاد یک هراس عمومی در کشور بود تا به مردم القا کنند هزینه مقاومت در برابر آمریکا تا چه حد می تواند سنگین باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سردار دکتر غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه غائله آبان 98 مانند بسیاری از چالش های دیگر، از پیش روی ملت و نظام جمهوری اسلامی کنار رفت، اظهار داشت: این حادثه را از جوانب مختلفی می توان مورد تحلیل و ارزیابی قرار داد، اما چند نکته دارای اهمیت بیشتری است.

وی افزود: هرچند عملکرد دولت در اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت قابل دفاع نبود، اما نباید چند موضوع را فراموش کرد، اول اینکه آمریکا مسبب اصلی وضعیت فعلی و تنگنایی است که به ملت ما تحمیل شده است.

اصل دعوا پیامد جنگ اقتصادی دشمن علیه ملت ایران است.

دوم اینکه شرارت و غارت و حمله با سلاح، کار معترضین نبود بلکه به تعبیر مقام معظم رهبری یک توطئه عمیقِ وسیعِ بسیار خطرناک بود که آن همه پول خرجش شده بود.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه ما نباید فراموش کنیم که امروز در میانه یک جنگ تمام عیار و چند لایه با دشمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ، جنگ اراده هاست / فراموش نکنیم در میانه یک جنگ چندلایه با دشمن هستیم

جنگ، جنگ اراده هاست / فراموش نکنیم در میانه یک جنگ چندلایه با دشمن هستیم