مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 06:502019-12-16سياسي

تعداد دفاتر الکترونیک قضایی به هزار دفتر می رسد


مدیر عامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی: هم اکنون بیش از 800 دفتر، خدمات ارایه می کنند که تا پایان سال تعدادشان به هزار دفتر می رسد.

- حسن روحانی نیا در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ افزود: سال آینده تعداد دیگری از این دفاتر که در حال طی مراحل گزینش هستند به بهره برداری می رسند، بنا داریم صلاحیت های جدیدی نیز برای این دفاتر داشته باشیم.

وی گفت: براساس برنامه ریزی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با ملاحظه ورودی پرونده ها و تعداد پرونده های رسیدگی شده در دادگستری ها آمایش این دفاتر به گونه ای صورت گرفته است که در همه استان های کشور قابل دسترس باشد.

وی با اشاره به این که هم اکنون از این دفاتر حدود هزار عنوان خدمت ارایه می شود، افزود: تعداد دیگری از عناوین جدید در حال راه اندازی است و صلاحیت های این دفاتر نیز به تدریج توسعه می یابد.

مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، گفت: قوه قضاییه به غیر از دادگستری ها سازمان های وابسته ای همچون سازمان زندان ها، سازمان پزشکی قانونی و سازمان بازرسی کل کشور دارد که بنا داریم خدمات این سازمان ها را نیز در این دفاتر پذیرش کنیم.

وی درباره نحوه نظارت بر عملکرد این دفاتر، گفت:، چون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی لایحه های مختلفی را برای پذیرش و گزینش طی می کنند کارکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد دفاتر الکترونیک قضایی به هزار دفتر می رسد

تعداد دفاتر الکترونیک قضایی به هزار دفتر می رسد