مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 06:152019-12-16فرهنگي

گالری سوره هر هفته میزبان آثار یکی از هنرمندان کردستانی است


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان گفت: گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج هر هفته میزبان آثار یکی از هنرمندان کردستانی است.

- امین مرادی شامگاه یکشنبه در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه نقاشی سیروان کنعانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: تلاش برای معرفی ظرفیت ها و توانمندی های هنرمندان کردستانی یکی از اولویت های اصلی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان است.

وی ادامه داد: فراهم کردن زمینه و بستر برای عرضه آثار تولیدی هنرمندان کردستانی به ویژه در عرصه تجسمی، با وجود گالری سوره واقع در پردیس سینمایی بهمن سنندج یکی از ظرفیت های در اختیار حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان است.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان افزود: استان کردستان در تمامی رشته های هنری دارای ظرفیت ها و استعدادی بی شماری است و به همین دلیل یکی از تلاش های ما فراهم کردن زمینه و بستر برای معرفی این ظرفیت هاست.

وی گفت: امروز نوع عرضه و همچنین برگزاری نمایشگاه های آثار هنرمندان در حوزه تجسمی دارای اهمیت زیادی است و به همین دلیل تلاش می شود تا به بهترین شکل ممکن زمینه برای عرضه آثار تولیدی هنرمندان تجسمی کردستان در قالب برگزاری نمایشگاه در گالری سوره فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گالری سوره هر هفته میزبان آثار یکی از هنرمندان کردستانی است

گالری سوره هر هفته میزبان آثار یکی از هنرمندان کردستانی است