مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 05:562019-12-16اقتصادي

قرارداد کارخانه زباله سوز ساری شبیه ترکمنچای است


معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری مازندران گفت: قرارداد منعقد شده برای کارخانه زباله سوز ساری شبیه ترکمنچای است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رازجویان صبح دوشنبه در جلسه بررسی روند احداث نیروگاه زباله سوز ساری خواستار تسریع در روند اجرای آن شد و افزود: به دلیل اینکه عزمی در گذشته برای تکمیل این کارخانه وجود نداشت احداث ان به درازا کشیده شده است.

وی بر ضرورت تکمیل زباله سوز و سرانجام رساندن مشکل زباله را مهم دانست و گفت: قراردادی که شهرداری با پیمانکار بستند شبیه قرارداد ترکمنچای است زیرا هیچ از افراد نمی دانند دستگاه هایی که برای آن قرارداد بستند و قرار است در کشوری دیگری ساخته شود، چیست و نمی دانند این دستگاه چقدر ارزش دارد.

رازجویان درباره زباله سوز نوشهر نیز گفت: زباله سوز نوشهر آماده بهره برداری است و با رفع مشکلات فراروی به زودی راه اندازی می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران تصریح کرد: شرکتی که با آن برای زباله سوز ساری منعقد شده واردکننده تجهیزات است و قرار شد طی 600 روز این طرح بهره برداری شود که اکنون به بیش از هزار روز رسیده است.

وی افزود: شهرداری ساری طی نامه ای خواستار رسیدگی دفتر فنی استانداری و کمیته فنی به مسئله زباله سوز ساری شد و اینکه چه کسی در این طرح تخلف کرد باید در مراجع قانونی رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد کارخانه زباله سوز ساری شبیه ترکمنچای است

قرارداد کارخانه زباله سوز ساری شبیه ترکمنچای است