مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 05:202019-12-16اقتصادي

خرید 108 واحد مسکن مهر برای مددجویان دهلرانی


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از خرید 108 واحد مسکن مهر دهلران برای مددجویان فاقد مسکن این شهرستان خبر داد.

- ضیاء رضایی در سفر به شهرستان دهلران و در بازدید از پروژه های مسکن مهر این شهرستان گفت: تلاش این نهاد این است که مددجویان فاقد مسکن این نهاد در نقاط مختلف این استان صاحب مسکن شوند و دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: با رایزنی هایی که با اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام به عمل آورده ایم قصد داریم تعداد 108 واحد مسکونی از پروژه های مسکن مهر دهلران را برای خانواده های مددجوی فاقد مسکن در این شهرستان خریداری کنیم.

رضایی افزود: این واحدهایی مسکونی هم اکنون نیمه کاره بوده و کمیته امداد پس از خریداری آنها از اداره کل مسکن و شهرسازی استان، با همکاری خانواده های مددجوی فاقد مسکن و خیران نیکوکار، نسبت به تکمیل و واگذاری آنها به این خانواده ها اقدام خواهد کرد.

وی تصریح کرد: تاکنون 66 مورد از این واحدهای مسکونی برای مددجویان فاقد مسکونی شهرستان دهلران خریداری که این واحدها در مرحله تکمیل شدن هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با قدردانی از اداره کل مسکن و شهرسازی استان ایلام به خاطر همکاری در این زمینه تصریح کرد: در تلاش هستیم در آینده نزدیک بیش از چهل واحد مسکونی دیگر برای مددج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 108 واحد مسکن مهر برای مددجویان دهلرانی

خرید 108 واحد مسکن مهر برای مددجویان دهلرانی