مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 05:152019-12-16پزشكي

دوغ دلداده فاقد مجوزهای لازم بهداشتی است


مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اعلام کرد: دوغ دلداده فاقد مجوزههای بهداشتی لازم و توزیع آن در استان غیرمجاز است.

- ایسنا/هرمزگان مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اعلام کرد: دوغ دلداده فاقد مجوزههای بهداشتی لازم و توزیع آن در استان غیرمجاز است.

ماشاالله مریدی در گفت و گو با ایسنا، افزود: در بازرسی های صورت گرفته توسط بهداشت محیط از مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی مشاهده شد، دوغ با نام تجاری دلداده که در استان بصورت غیر مجاز توزیع می شود، فاقد استانداردها و مجوزهای لازم بهداشتی و عرضه این دوغ در مراکز فروش مواد غذایی، غیر مجاز و ممنوع است.

وی اضافه کرد: دوغ های فاقد مجوز و محلی که شرایط لازم بهداشتی را دارا نیستند، توسط بازرسین بهداشت محیط جمع آوری و توقیف می شوند.

در همین راستا مراکز فروش لبنیات سنتی در استان نیز با توجه به ضوابط اعلامی وزارت بهداشت و نیز پیرو هماهنگی های انجام شده در استان ساماندهی می شوند و اماکنی که شرایط و ضوابط لازم وزارت بهداشت داشته باشند، مجاز به فعالیت خواهند بود.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از شهروندان خواست از لبنیات دارای پروانه بهداشتی و در محل هایی که دارای شرایط و پروانه بهداشتی مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوغ دلداده فاقد مجوزهای لازم بهداشتی است

دوغ دلداده فاقد مجوزهای لازم بهداشتی است