مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 05:052019-12-16حوادث

مسمومیت 116 کرمانشاهی با گاز مونوکسید کربن


کرمانشاه_ رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان کرمانشاه از مسمومیت 116 کرمانشاهی با گاز مونوکسید کربن از ابتدای سال تا کنون خبر داد.

- صائب مدرسی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون 116 مورد مسمومیت با گاز منوکسید کربن داشته ایم، اظهار داشت: این مسمومیت ها 36 مورد جاده ای و 80 مورد شهری بوده است.

وی افزود: تا پایان آبان سال گذشته 96 نفر با گاز منوکسید کربن مسموم شدند که 21 مورد جاده ای و 75 شهری بوده است.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان کرمانشاه عنوان کرد: تعمیر و نصب دودکش ها و بخاری باید توسط کارشناس انجام شود، همچنین مسیر دودکش باید باز باشد، رنگ شعله آبی رنگ باشد.

این مسئول با تاکید بر نصب دودکش استاندارد تصریح کرد: مردم باید از نصب آبگرمکن در حمام بپرهیزند و در چادر و خودرو از روشن کردن گاز پیک نیک خودداری کنند به ویژه رانندگان که برخی از آنها شب برای گرمایش از این وسیله استفاده می کنند.

مدرسی گفت: در صورت برخورد با فرد مسموم شده با گاز منوکسید کربن باید وی به سرعت از محیط خارج شود و با سامانه 115 تماس حاصل شود.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان کرمانشاه با تاکید براینکه مردم باید به توصیه های تکنسینهای اورژانس توجه کنند، عنوان کرد: فرد کمک رسان به مسموم باید نکات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسمومیت 116 کرمانشاهی با گاز مونوکسید کربن

مسمومیت 116 کرمانشاهی با گاز مونوکسید کربن