مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 23:502019-12-15بين الملل

سفارت آمریکا درصدد فراری دادن جاسوس دانه درشت اسراییل از لبنان


روزنامه لبنانی الاخبار از برنامه سفارت آمریکا در بیروت برای فراری دادن «عامر الفاخوری» جاسوس دانه درشت رژیم صهیونیستی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه لبنانی الاخبار خبر داد، سفارت آمریکا در بیروت به شدت و به شکلی محرمانه تلاش می کند عامر الفاخوری معروف به قصاب الخیام و جاسوس دانه درشت رژیم صهیونیستی را از لبنان فراری دهد.

به نوشته الاخبار، در همین راستا آمریکایی ها اخیرا الفاخوری را به بهانه اینکه به بیماری سرطان مبتلا شده به بیمارستان اوتیل دیو منتقل کردند و می گویند او باید برای ادامه درمان به خارج منتقل شود.

این در حالی است که به گفته منابع الاخبار و بر اساس داده های پزشکی الفاخوری اصلا به سرطان مبتلا نیست و بستری شدن او در بیمارستان به منظور مقدمه چینی برای فراری دادن قریب الوقوع او از لبنان با سوء استفاده از شرایط ناآرام کنونی در این کشور است.

  الفاخوری که به قصاب بازداشتگاه الخیام معروف است  اواخر دهه هفتاد مسؤول بازداشتگاه الخیام ، از مهم ترین زندان های رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان، قبل از آزاد سازی در سال 2000 بود و نقش اساسی در شکنجه زندانیان این بازداشتگاه داشت، از این رو به قصاب الخیام معروف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفارت آمریکا درصدد فراری دادن جاسوس دانه درشت اسراییل از لبنان

سفارت آمریکا درصدد فراری دادن جاسوس دانه درشت اسراییل از لبنان