مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 18:152019-12-15اجتماعي

آموزش و پرورش مخالفتی با تعطیلی مدارس ندارد


با اعلام وضعیت قرمز کیفیت هوای کلان شهر اصفهان و 11 شهر استان، کارگروه اضطرار آلودگی هوا ساعاتی پیش، مدارس و مهدهای کودک را در روز دوشنبه 25 آذرماه تعطیل اعلام کرد.

- ایسنا/اصفهان با اعلام وضعیت قرمز کیفیت هوای کلان شهر اصفهان و 11 شهر استان، کارگروه اضطرار آلودگی هوا ساعاتی پیش، مدارس و مهدهای کودک را در روز دوشنبه 25 آذرماه تعطیل اعلام کرد.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت و گو با ایسنا، از آمادگی معلمان و مدیران مدارس برای تشکیل کلاس های جبرانی در روزهای پنج شنبه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس داده های به دست آمده از ایستگاه های پایش دائم کیفیت هوای کلانشهر اصفهان، وضعیت هوای اصفهان که در روزهای جمعه و شنبه به مرز ناسالم برای گروه های حساس رسیده بود، روز یکشنبه از خط قرمز ناسالم برای عموم نیز گذشت و مدارس اصفهان و 11 شهر استان به دلیل افزایش غلظت و انباشت آلاینده های موجود در هوا، فردا دوشنبه تعطیل اعلام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان نیز در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: تعطیلی مهدهای کودک، پیش دبستانی ها و همه مقاطع تحصیلی مدارس اصفهان و 11 شهر دیگر استان در روز دوشنبه 25 آذر، مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوا در استانداری اصفهان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش مخالفتی با تعطیلی مدارس ندارد

آموزش و پرورش مخالفتی با تعطیلی مدارس ندارد