مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 17:052019-12-15سياسي

200000حکم قانونی در کشور وجود دارد/ به تعدد مراجع قانونگذاری معترضیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین میرمحمدصادقی عصر یکشنبه در نشست هم اندیشی با موضوع مدیریت تورم قوانین و مقررات در جمع مدیران دستگاه های اجرایی گلستان اظهار کرد: - معاون امور قوانین مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در کشور 12 هزار عنوان قانونی و 200 هزار حکم قانونی داریم به وجود تعدد مراجع قانونگذاری در کشور انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین میرمحمدصادقی عصر یکشنبه در نشست هم اندیشی با موضوع مدیریت تورم قوانین و مقررات در جمع مدیران دستگاه های اجرایی گلستان اظهار کرد: هم اکنون 12 هزار عنوان قانونی و 200 هزار حکم قانونی در کشور داریم و تعدد و تکثر این قوانین و احکام یک مسئله جدی است.

وی افزود: فقط با چالش تعدد و تکثر قوانین مواجه نیستیم و مرجعی برای رجوع به اینکه کدام قانون ناسخ و کدام منسوخ است و مدت اجرای کدامیک منقضی شده نداریم.

وی به تعدد مراجع قانونگذاری در کشور انتقاد کرد و ادامه داد: این تعدد باعث تورم قوانین و بروز مشکل در زمینه های مختلف شده است.

معاون امور قوانین مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر از بی دقتی در نوشتن بعضی از قوانین و چالش های آن هم عبور کنیم، اما چالش تعدد مراجع قانونگذاری که گاهی قوانین همدیگر را هم نقض می کنند همچنان وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200000حکم قانونی در کشور وجود دارد/ به تعدد مراجع قانونگذاری معترضیم

200000حکم قانونی در کشور وجود دارد/ به تعدد مراجع قانونگذاری معترضیم