مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 16:102019-12-15اقتصادي

نفت سوزی در آغاجاری به صفر رسیده است/اجرایی شدن طرح گازهای همراه بزودی


مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری گفت: حجم گازسوزی در منطقه در حالت نرمال حدود 350 میلیون فوت مکعب در روز است که با راه اندازی طرح جمع آوری گازهای همراه با نفت، - این میزان گازسوزی در منطقه آغاجاری کاهش پیدا خواهد کرد.

ابراهیم پیرامون در نشست خبری که امروز، 24آذرماه در محل نمایشگاه ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت خوزستان در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری نقش مهمی در تولید نفت و میعانات در منطقه شرق استان خوزستان و استان کهگیلویه و بویر احمد و بخشی از استان بوشهر دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،وی افزود: سهم این شرکت در تولید مناطق نفتخیز جنوب حدود 25 درصد است و مایعات گازی و خوراک پتروشیمی را تامین می کند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری گفت: این شرکت شاهراه عبور نفت از مناطق نفتخیز به سمت مبادی پالایشگاهی و صادرات است و همه مایعات و خوراک پتروشیمی ها از محدود این شرکت عبور می کنند.

پیرامون عنوان کرد: با توجه به میادین بزرگ نفتی در محدوده این شرکت، ظرفیت های بالایی در تولید نفت داریم و در این زمینه یک رکن اساسی در تولید مناطق نفتخیز جنوب هستیم.

وی ادامه داد: در کنار این فعالیت ها، خدمات رسانی به مناطق همجوار یکی از محورهای کاری شرکت است و در این زمینه معمولا با توجه به انتظارات و محرومیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفت سوزی در آغاجاری به صفر رسیده است/اجرایی شدن طرح گازهای همراه بزودی

نفت سوزی در آغاجاری به صفر رسیده است/اجرایی شدن طرح گازهای همراه بزودی