مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 16:102019-12-15سياسي

مردم خواهان تحول در دستگاه قضایی هستند


رییس کل دادگستری البرز با اشاره به اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان گفت: این طرح در 40 مسجد از مساجد محوری استان کلید خورد که 13 مسجد از این 40 مسجد در کرج و مابقی از سایر شهرستان های استان انتخاب شده اند.

- ایسنا/البرز رییس کل دادگستری البرز با اشاره به اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان گفت: این طرح در 40 مسجد از مساجد محوری استان کلید خورد که 13 مسجد از این 40 مسجد در کرج و مابقی از سایر شهرستان های استان انتخاب شده اند.

حسین فاضلی در مراسم افتتاح طرح سراسری هر مسجد یک حقوقدان که شامگاه یکشنبه 24 آذر در مسجد صاحب الزمان(عج) کرج برگزار شد، اظهار کرد: تحول از مهمترین مباحثی است که دستگاه قضا پس از تغییرات جدید به دنبال آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه اجرای برنامه های تحولی باور جدی دستگاه قضا است، ادامه داد: عموم مردم هم خواهان این تحولات هستند و از آن استقبال می کنند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری هم بر بحث تحول در دستگاه قضایی تاکید زیادی دارند، افزود: با رویکرد جدید در دستگاه قضا به دنبال تحولات مثبت در این دستگاه با حفظ اصول و مبانی تعیین شده هستیم تا بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم.

وی اضافه کرد: در این راستا برنامه هایی از سوی ریاست دستگاه قوه قضا ارائه شد که این برنامه ها به سند تحول قضایی تبدیل و در نهایت درنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم خواهان تحول در دستگاه قضایی هستند

مردم خواهان تحول در دستگاه قضایی هستند