مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 15:352019-12-15بين الملل

تظاهرات عرب ها و فلسطینی های مقابل سفارت آمریکا


عرب ها و فلسطینی های مقیم آلمان مقابل سفارت آمریکا در برلین تظاهرات کردند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از المنار، تعدادی از اقلیت عرب و فلسطینیان مقیم آلمان در دومین سالگرد اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی ترامپ در محکومیت این اقدام نزدیک سفارت آمریکا در برلین تظاهرات کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات با در دست داشتن پرچم فلسطین، شعار هایی مبنی بر مخالفت امت عربی و اسلامی با این اقدام آمریکا و همچنین تاکید بر حق ملت فلسطین بر قدس به عنوان پایتخت فلسطین تاکید کردند.

آن ها همچنین خواستار ادامه گزینه مقاومت تا آزادسازی قدس و اماکن مقدس فلسطین شدند.

یکی از شرکت کنندگان در این تظاهرات گفت: ما به این محل در نزدیکی سفارت آمریکا در برلین آمده ایم تا بار دیگر تاکید کنیم ملت عرب فلسطین و همه امت عربی و اسلامی و همه آزادگان جهان در کنار ملت فلسطین و مبارزه آن برای بازپس گرفتن قدس هستند و از آن حمایت می کنند.

یک خانم فلسطینی هم گفت: قدس عربی است و عربی باقی خواهد ماند و به پادشاهان کشور های عربی خلیج فارس که برای عادی سازی روابط و دوستی با اسراییل تلاش می کنند می گوییم سرنوشت آن ها مانند رویشان سیاه است و سخنان و اقدامات این ترامپ دیوانه صرفا جوهری روی کاغذ باقی می ماند و هیچگاه عملی نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات عرب ها و فلسطینی های مقابل سفارت آمریکا

تظاهرات عرب ها و فلسطینی های مقابل سفارت آمریکا