مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 15:202019-12-15فرهنگي

تئاتر «ناخوانده» در تماشاخانه استاد هودی اجرا شد


تئاتر «ناخوانده» به نویسندگی محمود ناظری و طراحی و کارگردانی افشین محمودی در تماشاخانه استاد هودی تا اول دی ماه ادامه دارد.

- شیراز- تئاتر ناخوانده به نویسندگی محمود ناظری و طراحی و کارگردانی افشین محمودی در تماشاخانه استاد هودی تا اول دی ماه ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناخوانده روایتی اجتماعی از زندگی دانشجویی است و حضور مادر به عنوان مهمان ناخوانده ای که نقبی به شرایط روز جامعه دارد.

علیرضا نادری نمایشنامه نویس ، کارگردان و استاد دانشگاه در مطلبی در خصوص این تئاتر نوشت: همچون کودکی سراسیمه یافتن چیز ارزشمندی که روز دوشنبه یافته بودم ، سه شنبه آن را سر کلاس نشان دادم و خواندم ، کلاس اصول و فنون نمایشنامه نویسی سال سوم ، درباره اش مثل یک کشف حرف زدم ، گفتم نویسنده اش را نمی گویم کیست ، نمی دانستم - وقتی نوشته اش را می خواندم و سرشار از کیف و لذت خواندن یک نمایشنامه خوب بودم و به همه نمایشنامه نویسان دور و نزدیک خودم فکر می کردم ، اما این قلم ، این صراحت و پویایی مال هیچکدامشان نبود.

تردید نداشتم که نویسنده خانمی است از بین نمایشنامه نویسان اما چی کسی؟ کدامشان؟ .

هیچکس .

به هیچ نتیجه ای نرسیدم.

خواندن نمایشنامه که تمام شد خانمی گفت نویسنده اش را می شناسدو این نمایشنامه را قبلا اجرا کرده است ، البته نه آنطور که امرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتر «ناخوانده» در تماشاخانه استاد هودی اجرا شد

تئاتر «ناخوانده» در تماشاخانه استاد هودی اجرا شد