مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 14:152019-12-15پزشكي

در هوای آلوده از منزل بیرون نروید


یک عضو هیئت علمی گروه داخلی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به شهروندان و به خصوص افرادی که در معرض خطر هستند، افرادی که سابقه بیماری های ریوی و عروقی، - استفاده از ماسک مناسب در زمان آلودگی هوا ایسنا/اصفهان یک عضو هیئت علمی گروه داخلی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به شهروندان و به خصوص افرادی که در معرض خطر هستند، افرادی که سابقه بیماری های ریوی و عروقی، آسم و فشار خون دارند توصیه کرد که در هوای آلوده از منزل بیرون نروند.

بابک تمیزی فر در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: گفت: افرادی که تحت تاثیر آلودگی هوا قرار می گیرند، در ابتدا عوارض ساده ای همچون تنگی نفس، تند تند نفس کشیدن، افزایش ضربان قلب، احساس سنگینی سر، عدم تمرکز در کارهای روزانه، تهوع و استفراغ و گیجی دارند.

این فوق تخصص گوارش و کبد افزود: در صورت تشدید علایم اولیه، امکان به کما رفتن و یا تنگی نفس بسیار شدید مانند آسم در افراد وجود دارد، که در این شرایط فرد باید به اورژانس های بیمارستانی مراجعه کند.

وی با بیان اینکه آلودگی هوا موضوع جدیدی نیست و حتی در برخی شهرهای اروپایی مانند لندن در سال 1952 رخ داده است، اظهار کرد: طی این دوره در شهر لندن 12 هزار مورد مرگ و میر ناشی از بیماری های ریوی بر اثر آلودگی هوا اتفاق افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در هوای آلوده از منزل بیرون نروید

در هوای آلوده از منزل بیرون نروید