مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 13:552019-12-15فرهنگي

جواد افشار: «خاطرات موتورسیکلت» اکران عمومی شود


جواد افشار، کارگران سریال «گاندو» پس از تماشای مستند «خاطرات موتورسیکلت» گفت: حظی که از این فیلم بردم، کمتر از یک فیلم سینمایی پر طمطراق نبود.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، خاطرات موتورسیکلت در دومین اکران خود در جشنواره سینما حقیقت باز هم مورد توجه گرفت و محمد حسین مهدویان و جواد افشار دو کارگردان کشورمان که شب گذشته به دیدن این فیلم آمده بودند، به تمجید از آن پرداختند.

افشار کارگردان سینمایی و تلویزیونی حوزه اجتماعی و دفاع مقدس در این باره به فارس گفت: واقعا از دیدن فیلم لذت بردم و با توجه به اینکه من فیلم زیاد می بینم و وقتی را به دیدن فیلم هایی از کشورهای مختلف همچون کره چین ژاپن هند هالیوود و اروپا اختصاص می دهم؛ باید اعتراف کنم هرچه که در این فیلم دیدم و حظی که از آن بردم، کمتر از دیدن یک فیلم سینمایی پرطمطراق نبود.

وی با اشاره به فرم، محتوا و ساختار مستند خاطرات موتورسیکلت خاطر نشان کرد: فیلم خیلی صادقانه و راحت با ما حرف می زند، پارامترها و المان های بسیار متعدد، قابل تأمل و درخوری دارد که باید به اعتقاد من با هر ترفندی به مخاطب منتقل شود؛ یعنی با هر شگردی و به هر شکلی که می شود باید این فیلم و فیلم هایی مانند آن اکران عمومی شوند و در اختیار مخاطبان قرار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جواد افشار: «خاطرات موتورسیکلت» اکران عمومی شود

جواد افشار: «خاطرات موتورسیکلت» اکران عمومی شود