مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 19:502019-12-14پزشكي

ثبت 316 مورد مراجعه فردی با شبه آنفلوانزا در خلخال


معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی خلخال گفت: از کل ویزیت های مشکوک به آنفلوآنزا 316 مورد شبه آنفلوآنزا در مراکز درمانی خلخال ثبت شده است.

- ایرج اعتبار در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خلخال با اشاره به شیوع و پیشگیری از بیماری آنفلوآنزا در خلخال اظهار کرد: از کل مراجعات و ویزیت های مشکوک به آنفلوانزا در مراکز درمانی خلخال، 316 مورد شبه آنفلوانزا ثبت شده که 35 مورد آن تنفسی بوده و از این تعداد 30 مورد نمونه گیری انجام و 5 نفر در آزمایشات انجام شده مثبت به بیماری بودند.

وی افزود: افراد بستری در این خصوص در بیمارستان امام خمینی(ره) خلخال تحت مداوا بوده و با اقدامات انجام شده در خصوص اطلاع رسانی در همه سطوح سیر بیماری در حال نزول است.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی خلخال بیان کرد: اهمیت پیشگیری و رعایت موازین بهداشتی با توجه به تراکم جمعیت، کمبود آگاهی بهداشتی، بالا بودن جمعیت مهاجر، تعداد دانش آموزان و سردسیر بودن منطقه در خصوص آنفلوانزا حائز توجه است.

اعتبار گفت: هیچ مرگ ناشی از بیماری آنفلوانزا در خلخال ثبت نشده و مردم شایعات فضای مجازی را باور نکنند و اطلاعات کامل در خصوص این بیماری را از رسانه های جمعی و خبرگزاری های رسمی دریافت نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 316 مورد مراجعه فردی با شبه آنفلوانزا در خلخال

ثبت 316 مورد مراجعه فردی با شبه آنفلوانزا در خلخال