مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 19:352019-12-14اقتصادي

3200 پرونده تخلف صنفی در استان سمنان تشکیل شده است


معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان از تشکیل سه هزار و 200 پرونده تخلف صنفی در استان خبر داد و گفت: بیشترین تخلف گران فروشی و عدم نصب قیمت بر روی کالا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی یحیایی شامگاه شنبه در برنامه تلویزیونی با موضوع اقتصاد مقاومتی ضمن بیان اینکه طی هشت ماه گذشته بالغ بر 40 هزار بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفته است، ابراز داشت: بازرسی ها توسط بازرسان سازمان، اتاق اصناف، ناظران افتخاری و نمایندگان دستگاه های ذی ربط به صورت مستمر انجام می شود.

وی بابیان اینکه از ابتدای سال جاری سه هزار و 200 پرونده تخلف در استان سمنان ثبت شده است، افزود: از ابتدای امسال تاکنون افزون بر یک هزار و 900 مورد شکایت مردمی به سامانه 124 ستاد خبری سازمان منعکس شد که از این تعداد یک هزار و 200 مورد آن کاملا مورد رسیدگی و حصول نتیجه قرار گرفت.

معاون سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه طی مدت یک ماه گذشته پس از اصلاح قیمت بنزین به منظور کنترل بازار و جلوگیری از افزایش غیرمنطقی کالا و خدمات سه هزار و 566 مورد بازرسی انجام شد، ابراز داشت: از واحدهای صنفی عمده و خرده فروش و خدمات رسان 358 مورد پرونده تخلف با عناوین عدم درج قیمت، گران فروشی و تقلب ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3200 پرونده تخلف صنفی در استان سمنان تشکیل شده است

3200 پرونده تخلف صنفی در استان سمنان تشکیل شده است