مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 18:402019-12-14سياسي

جان باختگان حوادث اخیر


48 ساعت ناآرامی در آبان 98، ناآرامی که مال و جان را با هم درگیر این اغتشاشات کرد، رهبر انقلاب نیز دستور بررسی ریشه ای عوامل و دلایل ناآرامی ها را صادر و مبنا را بر رافت اسلامی قرار دادند.

- در همان روز ها رهبر معظم انقلاب به شورای عالی امنیت ملی دستور می دهند عوامل و دلایل ناآرامی ها، دقیق و ریشه ای بررسی و به وضعیت جان باختگان و خانواده های آن ها رسیدگی شود؛ دستوری که رهبر معظم انقلاب در آن رافت اسلامی را مبنا قرار دادند، هم برای آن دسته از جان باختگان که هیچ نقشی در اغتشاشات نداشتند و بی گناه جان باخته اند و هم برای آن دسته ای که به صورت مسلحانه در درگیری با نیرو های حافظ امنیت کشته شده اند زیرا باید حساب خانواده های آبرومند آن ها جدا شود و از خانواده های این فوت شده ها دلجویی شود.

همچنین رهبر معظم انقلاب دستور دادند گروه سوم که مشکوک به شرارت بوده اند نیز امر بر رافت اسلامی و توجه به خانواده ها باشد با این دستور رهبر معظم انقلاب به شورای عالی امنیت ملی کار رسیدگی به پرونده های تشکیل شده برای جان باختگان و مصدومین در سطح استان ها آغاز شد.

سه شنبه هفته گذشته نیز با دستور رییس جمهور، مسئولیت بررسی وضعیت جان باختگان و رسیدگی به خانواده های آنها، برآورد خسارت ها به اموال و اماکن عمومی و همچنین جبران ضرر ها بر عهده کمیته ای ویژه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان باختگان حوادث اخیر

جان باختگان حوادث اخیر